Proje taşımalarımızın iş akış süreci aşağıdaki gibidir.
Proje bazlı taşıma işlemi yapılmadan önce firmamız tarafından yetkilendirilen bir personel tarafından, adres, araç park alanı, asansör, eşya miktarı, demontaj /montaj, ambalajlama ve taşınma planını yapılarak tüm detay net olarak saptanır. (uzman incelemesi)
Bu plan doğrultusunda tüm taşıma ve nakliye işlemine dair size yazılı olarak (sözleşmeli) fiyat teklifi sunulur. Teklifin onayını müteakip yapılan plan doğrultusunda;
Tüm dosya ve klasörler paketlenir.
Mobilyaların taşınma esnasında zarar görmemesi için hava baloncuklu naylonlarla ambalajlanması ve köşelerine koruyucular yerleştirilmesi işlemi yapılır.
Büro eşyalarınız, yeni ofisinizde istenen kod numarasına göre sizin istediğiniz şekilde elemanlarımız tarafından yerleştirilir.
Bilgisayar ve elektronik eşyalar ayrı ayrı paketlenir.
Demontaj/ Montaj gerektiren mobilyalarınız marangozlarımız tarafından yapılır.
Yerleştirme sürecimiz ; bu işlem için isteğe bağlı olarak birkaç uzman elemanımız yerleştirmenin her aşamasında yanınızda hazır bulunmaktadır
Eğer sizde işin uzmanı bir ekip ile çalışmak, işyerinizin taşınması esnasında rahat ve güvende olmak, karşınızda çözüm ortağı olabilecek ve en önemlisi uzun yıllara dayanan bir geçmiş ile karşınızda büyük bir firma olsun istiyorsanız, taşımaya karar verdiyseniz teklif formumuz ile bizlere ulaşabilirsiniz.